Fotografia dziecięca, sesja kobieca, pejzaż i pies. Szkoła fotografii online 373 Kursy i 365 AFO
Adrianna Grabska stworzyła przekonujący portret dziecka epatujący dramatyzmem, napięciem, koncentracją. Wszystko to za sprawą fotograficznych środków wyrazu, które współpracują ze sobą, dając taki właśnie efekt. Jakie to środki? Zostawiam tę łamigłówkę czytelnikom.
Beata Woszczak jest autorką ekspresyjnego portretu dziewczynki. Mimo trudnego oświetlenia poradziła sobie z kadrem. Mało tego, oświetlenie podnosi stopień dramatyzmu ujęcia. Udany przykład zastosowania kontrastu znaczeniowego w fotografii.
Cudowna ujęcia małych modelek sprezentowała nam Mariola Mierzwa-Dudzinska. Mamy gotową receptę na wykonanie dobrego zdjęcia: miejsce, światło, ubiór i dobra zabawa. Trudność jest większa, ponieważ mamy do czynienia z portretem podwójnym.
Portret kobiety Przemysława Kralki jest owiany tajemnicą. To barwa emocjonalna tego ujęcia. Tajemnicą jest makijaż, niczym z filmu Avatar J. Camerona, światło, spojrzenie. Interesujący pomysł na szerszy cykl zdjęć.
Pejzaż Małgorzaty Ślązak-Miernik przekonuje widza swoją bardzo dobrą kompozycją i dynamika światła (od ponurych średnich tonów na pierwszym, drugim planie, do świateł ośnieżonych górskich szczytów na trzecim planie).
Dwa ujęcia Mirosława K. ukazują niesłychane zaangażowanie psa w turnieju sprawnościowym. Zwierzę aż kipi energią i wysoką personifikacją. Tak należy fotografować zwierzęta domowe.
Gratuluję ekstra ujęć!