Zdjęcia dziecięce i pejzaż górski. Wyróżnione ujęcia w kursach online z recenzją prac. 338 kursy i 321 AFO
Zdjęcie Anny Kornaś wyróżniam za udaną stylizację, dobre pozy, jednolitą, spójną kolorystykę i umiejętny kontakt z małymi modelkami skutkującymi ładnymi minami.
Kadr Bartka Matysiaka przykuwa uwagę niesłychanie naturalną atmosferą i dobrym światłem. Warto zwrócić uwagę, na pozy i układ postaci wręcz wyjęte z malarstwa renesansowego, czy barkowego.
Ujęcia Magdaleny Gruszki charakteryzuje się dobrym światłem i jego kolorystyką wpisującym się w atmosferę świąt Bożego Narodzenia. Przez zastosowanie małej głębi ostrości, kard stał się czysty i pozbawiony “śmieci fotograficznych”.
Dwie prace Karoliny Rzuchwy są bardzo tajemnicze i obdarzone artystycznym rysem. Zestawienie portretów z malunkami ściennymi jest z jednej strony banalnym zabiegiem, jednak nie można odbierać autorce dojrzałości i świadomości fotograficznej. Zdjęcia są dobrym początkiem do stworzenia cyklu, który z powodzeniem może stać się pracą dyplomową w Akademii Foto Oko.
Zdjęcie Marty Gackowskiej zachwyca prostotą, pięknym ułożeniem nowo narodzonego modela i zaskakującym spojrzeniem mikrusa. Obok dostrzegamy koronę, która dodaje smaku zdjęciu.
Pejzaż w wykonaniu Edyty Czajki zawiera jeden z ważniejszych aspektów fotografii górskiej: ukazuje monument, dostojeństwo, groźbę stromych zboczy i jednocześnie próbę ujarzmienia tych niedostępnych zakątków w postaci budowli kolejki górskiej (po prawej stronie kadru) na jednym ze szczytów widzianych z Chamonix.
Gratuluję udanych kadrów!